Thursday 29 September 2011

Karma police, arrest this man. He talks in maths, he buzzes like a fridge and he's like a detuned radio.

RADIOHEAD, sepuluh tahun lalu aku lalai akibat dengar lagu² mereka. Aku lansung tidak ambil peduli tentang masa depan. Tiada resah tiada juga gundah janji semuanya meriah. Hari ini bila aku dengar semula lagu² lama mereka, aku baru sedar dan aku baru sesal betapa 10 tahun yang lalu dihabiskan dengan sekelip mata tanpa sebarang usaha untuk hari ini. Tapi siapa aku untuk bawa segala² ke garis permulaan, yang lepas kita biarkan ianya berlepas. Tapi melalui lagu² mereka kali ini aku cuba untuk lakukan sesuatu yang terbaik untuk hari esok.

Masa laju tinggalkan kita tapi masa juga tidak mampu untuk lari jauh. Masih ada sekelumit harapan untuk kita semua.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law