Wednesday 12 November 2008

Air mata sesalan.

Segala kenangan mungkin akan terus dikenang, gembira, kecewa, terluka, sengsara, riang ria, dukalara, semuanya sama, yang terus hidup akan cuba teguh berdiri, yang telah pergi akan menghadap dunia baru, begitulah kitaran roda kehidupan, semuanya sedang licin berpusing. Tidak akan berhenti, tidak akan mati.
Setelah beberapa ketika aku diam membisu bukan tanda aku telah layu, tetapi kerana roda sedang berpusing dengan laju dan aku tidak mampu untuk mengubah arah pusingannya. Kadang² jika kita terlalu gembira pasti akan terluka, jika kita selalu kecewa mungkin satu hari nanti akan terukir hilai tawa. Walaupun sebenarnya adakalanya kita sudah tidak mampu untuk berdiri, berlari dan terbang tinggi. Jika aku pergi maka pasti ada ruang untuk diingati, jika aku kembali mungkin ada sekelumit harapan untuk diperhalusi.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law