Thursday 6 November 2008

Aku kah aku.

Pagi ini cuaca amat suram, hujan rintik² merintik jatuh kebumi, tetapi si matahari cuba membulat menerangi, ianya seperti menandakan musim sejuk akan tamat dan musim bunga akan kembali bertaut, burung² gembira keluar dari sarang dan bersama² terbang dan girang, mimpi ngeri hampir tamat, aku bangun dengan penuh kekuatan, dengan penuh ikatan. Hari ini hari bertuah, hari ini hari gemilang, kaki melangkah cemerlang, tangan menghayun riang, minda dan jiwa girang. Aku baru bangun dari mimpi ngeri dan kini aku kembali. Kini aku cuba bernafas semula setelah beberapa ketika nafas ku sesak. Aku kembali menjadi aku.

2 comments:

Anonymous said...

ermm.. mcm bce novel lak.. kik3..
=D

Suffian Salim said...

huh..hidup ini memang ibarat novel..apa nak buat

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law