Saturday 23 January 2010

Circle of trust.

Hari demi hari, detik demi detik, rintik juga demi rintik aku lalui hidup aku dengan penuh tragis juga tragedi, aku pernah kesal dengan setiap perkara yang berlaku dan kadang² aku juga tidak mahu toleh kebelakang untuk menyesal. Tapi siapa kita yang mampu memadam segala memori yang telah dilalui didalam kepala. Kata orang, hidup ini terlalu indah untuk dilalui dan aku cuba serap segala kata² manis dari mereka dan setiap kali ada rakan² yang datang menangis² meronta², aku juga akan serapkan kepada mereka yang hidup ini terlalu indah untuk dilalui walaupun aku sendiri tidak pasti dengan harapan ianya jadi kenyataan. Semuanya silih berganti, walaupun aku masih kekal berdiri sendiri. Ianya tidak semudah yang disangka dan kadang² memang kita lansung tidak menyangka dan itulah keajaiban yang sedang aku lalui. Dalam keadaan aku menyangkal segala teori serta persepsi lama kelamaan aku nampak sendiri, aku rasa sendiri. Yes... aku sedang dilamun cinta, cinta yang aku dapat dari seorang gadis luhur murni (gambar dibawah) dan ianya bukan sekadar mimpi. Jika tiada halangan, hujung May ini aku akan ambil dia untuk bersama² lalui hidup yang indah. Semoga semuanya jadi kenyataan.

Terima kasih Asma Bt. Mohammad Aris,
I LOVE YOU SO MUCH..



Sedang menyerap lagu Hoppipola dari SIGUR ROS.

3 comments:

annfrendly said...

semoga bahgia selalu bersama si dia..

Anonymous said...

...tahniah..=)) tulisan kamu juga sudah lebih tenang..(rujuk "Kehidupan ini sebenarnya sangat adil," dalam post2 diatas) semoga bahagia milik kamu abadi...

~nila~

Suffian Salim said...

Terima kasih.. YEs kehidupan ini sangat adil sebenarnye, cume kita tak tahu bila ianya akan mucul didepan kite..dan kita juga tak pasti sejauh mana keadilan itu akan bertahan bersama kita.. :)

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law