Thursday 20 August 2009

Damn!! #1

Sejak beberapa minggu lepas, aku sangat takut dengan bayang² sendiri, hari² fikir untuk mencari jalan penyelesaian. Yes tiada jalan mudah untuk jadi mudah. Aku keep working, cari pekerjaan, bekerja dan dikerjakan dengan cara yang terhormat. Jalan sentiasa ada dimana², cuma terpulang pada kita untuk pilih jalan yang mana paling sesuai untuk kita. risiko?? mana² pun ada walaupun waktu kita sedang tidur. Aku tebalkan muka, ringankan tulang, luaskan fikiran. Kerja dan terus bekerja, job demi job aku tempuh, sibuk dan terlalu sibuk tanpa peduli orang lain. Hasilnya?? aku berjaya kurangkan segala beban dikepala, aku berjaya membuatkan nafas semakin lega. Tapi akibatnya?? kehidupan tidak terurus, bangun tidur tidak tersusun, badan pula susah untuk kurus..

Damn!! aku dah lama tak keluar ber-jogging..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law