Friday 14 August 2009

Untuk terus hidup

Untuk terus hidup didalam dunia yang penuh dengan kekejaman pada masa ini, aku perlu serap beberapa idealogi seperti budaya konsumer, feudalisma, kapitalisma juga imperialisma untuk pastikan aku terus bernafas walaupun didalam selaput udara yang sangat kotor juga menjijikkan. Sejak dari bulan lalu juga aku telah berhenti memasukkan entri tentang program menurunkan berat badan kerana aku sarat dengan kepenatan walaupun telah berjanji dengan rakan² untuk berkongsi apa yang patut. Bulan puasa juga semakin hampir. Oleh yang demikian ada satu jalan penyelesaian yang mampu membantu anda semua dari aku. Dont regret untuk email kepada aku dan segala penerangan akan diterangkan melalui email nanti.

Jadikan aku pegawai kesihatan kamu.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law