Monday 14 December 2009

0139

Malam tadi, didalam gelap ketika menyerap bait² lagu dari KATE NASH melalui telefon bimbit, dengan alunan piano serta suara lantang, sambil tangan aku memotong navel orange lalu masukkan kedalam mulut satu persatu secara perlahan. Aku suka pada waktu tengah malam dalam keadaan gelap menikmati lagu² perlahan disamping menelan navel orange. Cuma malam tadi keadaan jadi agak lain. Aku cuba kupas satu persatu jaringan hati dan jiwa aku. Yes..aku memang sedang kecewa dengan beberapa orang dekat sekeliling aku. Yes.. dan mereka tak faham pun apa yang aku dah korbankan selama ini. Tapi aku bukan jenis yang suka tunjukkan kesedihan dan kekecewaan.

Biarkan..!!

2 comments:

Rajuna said...

usah disimpan bulat kekecewaan.
hempas dan leraikannya.

Suffian Salim said...

huhu..kdg² simpan lagi bagus kerana mungkin ada guna satu hari nanti..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law