Tuesday 22 December 2009

Ketika sedang baring mendongak ke langit.

Perkara yang aku tiba-tiba terfikir hari ini adalah..kenapa setiap kali aku habis jamming di studio mahupun turun dari pentas selepas apa² persembahan yang melibatkan band aku pasti keesokkan harinya aku akan rasa sakit pinggang yang amat sangat. Ini adalah tanda² awal yang usia sudah semakin lanjut. Jadi aku rasa aku perlu buat band baru, genre baru juga bunyi yang baru.

Mungkin sudah tiba masanya aku buat band rock jiwang karat pula.

4 comments:

Gen Mayhem said...

tak boleh jugak pian.. nanti sakit kat kangkang plak

Dammit said...

sakit pinggang? haha petanda awal tu beb. Lepas ni main rock kapak pulak. haha. btw, boleh tau, ko dalam band ape?

ezzati said...

sedarla diri dh tuaaa :p

Suffian Salim said...

ahaha..kalau mcmtu aku main Acoustic jelah..duduk je lagi senang Ateng..

Dammit..aku mmg dh lame sedar dh petanda awal tu..aahaha band ape?? issshh x perlu sebutlah..

Saye sedar ezzati..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law