Wednesday 30 December 2009

A good start.

Pejam celik, terkebil-kebil, hilai dan ketawa, menangis dusta, bercinta lara sedar² saja dunia sudah semakin laju berputar meninggalkan aku. Sedar atau tidak itu hakikat yang harus aku akur. Usia semakin bertambah, masalah juga semakin bertambah dan sebagai alternatif gelak ketawa juga haru bertambah. Seperti tahun² yang terdahulu aku memang tidak pernah meletakkan apa² azam setiap kali muncul tahun baru. Begitu juga untuk 2010 yang bakal tiba beberapa puluh jam saja lagi. Nah, aku memang tidak suka mengotakan janji dimana akhirnya nanti tersekat dan terjerat didalam janji aku sendiri. Cuma seperti biasa aku akan buat beberapa rancangan untuk diri aku, untuk masa depan aku, juga untuk orang² di sekeliling aku. Sebagai orang yang selalu gagal, berjaya atau tidak bukan satu masalah untuk aku. Yes!! aku memang dah lali dengan kepahitan dan keperitan walaupun dari perspektif lain orang nampak semuanya manis. Rancangan aku untuk tahun akan datang adalah preparation for my 'big day' dan 'futher study', semuanya akan aku terangkan di entri² yang akan datang satu persatu. Berbanyak terima kasih kepada semua rakan² yang sudi lawat blog biru aku tanpa rasa jemu dan yang paling penting SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU kepada semua.

Simpan dikepala "its a good start for us..."

Sila bergembira dengan lagu ini.



Harap maaf kerana aku masih dibelenggu dengan alunan² SIGUR ROS sebab ada sesuatu yang baru sedang aku usahakan melibatkan band dari Iceland ini.

2 comments:

Anonymous said...

selamat tahun baru...selamat berlelah untuk 'big day'..ye, lama lagi lah menanti molekul indah...huhu

~nila~

Suffian Salim said...

aku belum ade cukup keberanian untuk habiskan kesemuanya...tapi jgn risau tak lame lagi mesti siap punye..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law