Monday 28 June 2010

Cerita semalam tentang hari ini.

Sambil telinga sedang serap bunyi berkecamuk dari corong speaker juga hentakan padu drum, sambil adrenalin tidak jadi meluap, sambil jiwa terasa marah dalam keadaan parah, sambil tenaga semakin hilang ketika tangan kuat menojah kearah tali gitar dan lalu berhenti, aku dengar kata² ini.

"Cibai lah..aku rasa perut aku dah makin besar lah..gitar main gitar aku rasa tak selesa sebab perut makin besar." Jelas Wan

Aku cantas " kenapa??"

"Yelah kau tengok ni..gitar akan kebawah kalau aku tak pegang head dia..ni mesti sebab perut dah besar ni..adoi" Decis Wan lagi sambil menggerak²kan posisi gitarnya.

Aku cuba memberi penyelesaian "Ahaha..kau turunkan sikit strap tu bagi kebawah..barulah selesa"

"Ahh.. dulu perut hang kecik ke?? aku tengok sama besar je dengan sekarang perut hang..nak bising² plak.." Cantas Man.


"Eh yeke???"  Tanya Wan.

"Kahkahkah..yelah same je..."

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law