Monday 7 June 2010

Tengahari yang sangat kecewa.

Setelah penat berlakon membuat kerja sampai pada waktu yang sepatutnya, perut aku telah memberi satu isyarat normal, biasalah bila keluar pada waktu pagi untuk pergi kerja dengan hanya menggigit sebiji epal hijau dan kemudiannya bilas dengan secawan kopi memang tidak mampu untuk buat aku bertahan sampai waktu tengahari. Jadi seperti biasa aku cuba ajak mana² rakan yang ada untuk sama² pergi makan tengahari.

"Weh bz ke..makan mane tengahari ni..? Tanya aku.

Dia jawab "ishhh aku malas dah nak makan, perut dah semakin besar ni.."

"La...rilek la makan sikit je dah la..perut aku pun besar jugak ni.." Cantas aku semula.

Dia terus menjawab "tak boleh..aku dah teruk terjalak ni..makan sampai lupe semuenye..skang ni lepas balik keje terus pegi gym..workout...!!workout..!!

"Apesal lah..." dengus aku.

Dalam keadaan binggung dia tanya " nape bro..??"

"yelah..nape korang hukum badan korang pegi gym, workout penat² sedangkan mulut korang tak kena hukum pun..padehal makanan masuk dari mulut korang..nape mulut tak kena hukum" Jelas aku.

"Ahaha..macam sial.."

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law