Friday 17 December 2010

Tu me manques beaucoup

Kegemaran aku adalah minum kopi pahit sambil dimenangi oleh asap rokok yang berkepul² disekeliling pada waktu dingin, ianya adalah klimaks paling maksima diantara aku dengan alam manakala keyakinan serta kesungguhan aku didalam menempuh segala kesusahan dan keperitan pula datangnya dari satu luapan adrenalin yang paling berbeza diantara yang lain, ianya seperti satu panahan petir yang membawa molekul² indah untuk diserapkan kedalam jiwa aku, ianya seperti sejenis 'vallium' paling mujarab yang mampu menyelinap keseluruh urat saraf serta rongga secara maksima di dalam badan aku. Ianya dadah paling berharga untuk aku.

Asma bt. Mohamad Aris, aku rindu pada kau.

                                              

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law