Saturday 25 October 2008

Hall of fame

Aku sedang diburu, aku akan mati dibunuh, sekiranya ini semua berlaku. mungkin sampai disini sahaja etika cerita kita. kepada yang pernah mengenali aku dan akhirnya menjadi musuh aku.Maaf mungkin tiada ruang untuk kita, kepada yang pernah aku sakiti hatinya.Maaf aku memang tidak mampu membetulkan keadaan, kepada yang sentiasa gembira bila bersama aku. Maaf cukup sampai disini sahaja kegembiraan yang kita telah wujudkan, kepada yang kenal aku tetapi tidak sempat untuk aku luahkan kata². Maaf, segalanya telah berakhir tetapi percayalah aku akan sentiasa dekat dan tidak berhenti memerhatikan gerak-geri mu. kerana sebenarnya aku amat memerlukan kamu. Dunia ini memang tidak adil, dunia ini juga memang sukar untuk difahami, begitu juga dengan aku. So Long ...

In memory Dimebag darell August 20, 1966 – December 8, 2004)

2 comments:

violet turns grey said...

kematian itu satu permulaan. maka kehidupan ini hanya satu mimpi.
:)

thanks for viewing my blog.
da link u da
:)

Suffian Salim said...

aahaha...kehidupan memang satu mimpi.. thank u :)

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law