Wednesday 29 October 2008

Parts of Emily

Sambil Telinga menyerap alunan bunyi dari SUIS LA LUNE,sambil jiwa seronok bercampur marah dan juga mampu buat aku terapung. Sambil mata aku tekun meneliti hasil kerja seni rakan lama aku Jason di skrin monitor buatkan perasaan terharu bercampur gembira, mindaku cuba menahan air mata yang hendak keluar menjelma seperti matahari diwaktu pagi. aku kagum, aku pasrah terima semuanya. Kenapa tiada saat gemilang yang mampu kita raih bersama, kenapa tiada pancasona yang bergemerlapan sewaktu kita sama² berduka.
Tuhan itu maha adil, Tuhan itu maha mengetahui. Jika satu hari nanti tiada rongga yang mampu menerima hembusan nafas aku mahu semua tahu tidak ada garis penghalang diantara aku dan yang lain..aku sayang semuanya.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law