Saturday 27 February 2010

A cup of beer and a glass of coffee.

As a fat man aku memang terpaksa lalui segala macam halangan untuk mengurangkan lemak dan lebih² lagi jika sudah terlalu ramai yang menegur "Eh aku tengok badan kau dah naik lah.." Jadi buat masa ini aku sedang sangat² bermusuh ketat dengan nasi dan semua jenis karbohidrat dalam erti kata lain, aku juga sedang against roti, biskut, segala macam mee dan pasta apatah lagi kentang.. Tapi sedikit pun aku tak gentar kerana aku masih berkawan dengan sayur²an dan buah²an, daging dan ikan juga masih lagi menjadi teman.

Cuma..

Aku juga terpaksa berjauhan dengan 'kopi' kerana jumlah kafein yang tinggi mampu membiakkan lemak. Damn..aku rasa seperti dunia sudah sampai ke penghujungnya dan sekali lagi, jika aku mati sila taburkan serbuk kopi di pusara aku.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law