Friday 28 May 2010

Hari ini aku lakar sebuah sejarah.

Hari ini hari sangat penting, hari untuk aku lakar satu sejarah iaitu sejarah milik aku, dia juga semua yang dekat dengan aku. Syukur segalanya sudah selamat, pagi tadi lebih kurang jam 1020 pagi aku dengan tenang melafazkan kata ijab dan kabul didepan puluhan pasang mata dan kini aku sudah bergelar seorang suami manakala super gf sebagai seorang isteri. Yes we made it..!!, dan dalam keadaan sibuk bersalaman, berpelukan ada yang makan dan minum, tangkap gambar, bersembang-sembang, bergelak ketawa dan sebagainya, tanpa disedar satu teks ringkas masuk ke telefon bimbit aku dan berbunyi

"Pian ahad ni kenduri kahwin kau, aku nak pakai baju ape..??"

Perlu ke aku jawab soalan macam ni..??

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law