Friday 14 May 2010

The most interesting about love is making love

Malam tadi didalam panggung wayang dalam keadaan sejuk aku tersenyum simpul bila lihat dua orang gadis sedang berbaring lalu bercakap dalam bahasa France yang berbunyi seakan dibawah

"The most interesting about love is making love"

"and poor we need a man for that"

Satu metafora paling ber-metafora bagi aku dan kenapa lah tidak ada movie begini disini, Anyway sempena dengan French Festival anda semua boleh ke GSC Pavillion,Midvalley or OU untuk menonton filem² yang berkualiti, contohnya COCO AVANT CHANEL, sebuah filem yang benar² berjaya bawa aku masuk kedalam lokasi filem tersebut dan aku percaya mana² perempuan yang gemarkan dunia fesyen anda perlu tonton filem ini. Sekalung tahniah kepada Audrey Tatou sebab membawa watak Coco dengan sangat berkesan, Tahniah juga kepada super gf aku sebab berjaya seret aku untuk tonton filem ini.



0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law