Thursday 6 May 2010

Terlantar dan terdampar.

Sejak dari selasa yang lalu hidup aku terbengkalai di wad, satu pengalaman baru yang sememangnya aku tak nak tempuh dari dulu sampai bila-bila tapi tanpa diduga aku terpaksa laluinya juga, satu pembedahan kecil telah dibuat keatas diri aku, sakit apa?? (itu cerita lain). Cuma satu perkara penting yang aku dah lama lupa kembali mekar dikepala, aku memang tidak berdaya untuk harungi segala beban yang ada tapi ada satu insan masih kuat berdiri disebelah aku, dari hari pertama aku menjalani pembedahan hingga ke hari-hari seterusnya aku dirawat dia masih kekal dan teguh bersama aku. Beri aku makan, beri aku senyuman, beri aku kad istimewa dan beri aku segala ketenangan disaat luka itu amat pedih untuk aku telan. Aku menangis terharu bila lihat wajahnya yang sedang bersandar dikerusi dan tertidur ketika tunggu aku sedar selepas pembedahan. Insan-insan begini memang agak susah untuk kita jumpa dan aku rasa bersyukur bila salah seorangnya akan jadi milik aku tidk lama lagi iaitu super gf aku.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Asma, setiap apa yang telah kau lakukan, akan aku sematkan di jiwa aku sampai bila-bila.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law