Friday 4 March 2011

Groceries and shirt.

Bagi aku, pergi membeli belah 'groceries' untuk keperluan rumah lebih menenangkan dari pergi membeli belah pakaian. Sebab disaat aku belek setiap bahan makan otak aku lebih cergas untuk berfikir masakan apa yang boleh dilakukan melalui bahan makan tersebut, juga kawasan mana yang aku boleh simpan dengan rapi setiap apa yang dibeli. Tapi jika aku buka lipatan setiap helai t-shirt mahupun seluar untuk di cuba cuma buatkan aku rasa seperti mangsa kepada keadaan.

Nasib baik aku bukan seorang perempuan yang terpaksa ikut trend dimana mereka gunakan lapik meja untuk dijadikan sebagai hijab, sambil mengenakan pakaian ala² Paris hilton dan yang paling menyedihkan, tahun depan mungkin aku tidak akan pakai hijab lagi dan ikut gaya 'trend' terbaru untuk tahun depan seperti contoh warnakan rambut dengan menggunakan pewarna yang orang selalu guna untuk buat kek.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law