Sunday 31 October 2010

Miss you love.

Hari ahad semula, dan aku seperti biasa masih ditempat kerja, ianya semata² untuk siapkan segala kerta kerja yang berselirat, yang berkecamuk dan juga hati yang remuk. Jika hendak dibangdingkang dengan projek aku yang lepas, kami banyak belajar dari kesilapan dan hasilnya cuma 1% gagal dan aku berani cakap segalanya berjalan dengan lancar cuma ada beberapa watak tidak penting yang wujud untuk kucar-kacirkan keadaan, tapi mereka silap kerana kami  memang perancang yang terancang. Well, akibat dari pelancaran kerja yang licin dan telus aku juga rakan terpaksa korbankan waktu riadah dan habiskan sepenuh masa ditempat kerja. Ianya satu pengorbanan yang sukar untuk ditukar ganti tapi demi 'company' yang tercinta (sambil tersenyum) kami buat yang terbaik.

Aku mahu habiskan segala perjuangan ini dengan secepat mungkin, aku mahu siapkan semuanya dengan lancar, and i just miss my 'super wife'.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law