Monday 11 October 2010

Smoking room.

Didalam bilik merokok, aku duduk diatas kerusi panjang sambil silangkan kaki, dalam keadaan ruang penuh dengan warna kuning aku keluarkan kotak american eagle dari poket lalu tarik sebatang dari dalam dan mula nyalakan dengan api. Ketika tenang sambil depakan tangan datang pula seorang rakan yang turut sama serta menyalakan api.

"Cibai kan..rokok naik harga lagi.." getus Herman.

sambil hembus asap keluar aku jawab "Tula naik sampai 70 sen plak tu..

"Tapi bagus jgak dorg naikkan harga rokok ni.." cantas Herman lagi.

dengan nada terkejut aku bertanya "Kenape plak bagus...nk bagi orang stop hisap ke..??"

"bukan..at least lpas ni awek² akan ushar kotok rokok ape yg aku pegang and from that awek² ni akan tau aku kaya atau tak.." Jawab Herman sambil ketawa.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law