Saturday 27 November 2010

Dragonista in the house.

Malam tadi aku keluar with my 'super wife' setelah penat perah tenaga di tempat kerja, sejak dari awal minggu aku memang sibuk dengan projek terakhir kerja aku untuk bulan ini, bulan depan adalah bulan rehat untuk aku. Jadi kami berdua pun keluar ke sebuah pusat membeli belah, tujuan utama mahu bagi hilang stress dengan cara menonton wayang, ada kisah menarik tentang Mark Zucherberg melalui filem 'The Social Network' rugi siapa tidak tonton. Kami sampai awal 80 minit sebelum filem ini dipertontonkan, aku dan 'super wife' pun duduk sambil minum kopi dan lihat keletah komuniti orang² muda yang mungkin juga turut sama mahu hilangkan stress setelah seminggu kerja, ada yang bersama kekasih, ada yang bersama dengan lelaki yang baru dikenali, ada yang bersama dengan sahabat handai, ada yang baru pulang dari kerja dan macam² lagi. Tapi masing² bergaya dengan fesyen masing². Yes fesyen tidak akan berhenti dicipta walau satu saat pun dan aku lihat pelbagai kelainan yang cuba ditonjolkan oleh pemuda-pemudi malam tadi dan banyak juga yang berjaya mencuit hati aku dengan fesyes² mereka, contohnya seorang perempuan yang memakai boot tinggi seolah² musim sejuk sedang melanda dan agak kelakar bila boot tersebut jauh lebih besar dari saiz kakinya.

Malam tadi aku gembira tak terhingga campur ketawa yang tidak berhenti² melihat bakal² fashionista.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law