Thursday 4 November 2010

Teks ringkas.

Sewaktu sedang duduk dan makan aku terima pesanan teks ringkas, sewaktu memandu atau bonceng motorsikal aku terima lagi teks ringkas, sewaktu sedang bersembang, ketawa dan bergembira aku terima lagi teks ringkas, sewaktu sedang petik gitar aku terima lagi teks ringkas, sewaktu sedang tidur, bila bangun pagi aku tengok di telefon bimbit pasti akan terima lagi teks ringkas, sewaktu sedang hisap rokok aku terima lagi teks ringkas, sewaktu dalam keadaan cemas aku masih lagi terima teks ringkas itu. Sewaktu sedang kritikal ditempat kerja juga aku masih lagi terima teks ringkas itu. Pendek kata setiap masa aku pasti akan dapat teks ringkas tersebut. Yes..ianya teks ringkas tentang promosi arak di kelab² malam juga pub. Perlu ke aku reply dengan jawab.

"Maaf, saya tidak minum, saya budak sxe dan hanya makan sayur saja.."

Perlu ke?

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law