Friday 8 April 2011

Chocolate spa.

Pada satu petang yang kuning, sambil didalam perut pejabat aku penuh disirami dengan warna lampu² kalimantang, aku fokus menyusun segala kertas kerja, ramai yang sudah pulang kerumah tapi aku tidak kerana ingin selesaikan sikit masalah yang berselirat, didalam perut pejabat ini terasa sunyi lalu aku keluarkan telefon bimbit dan mula mainkan lagu dengan harapan kerja boleh dilajukan bila telinga mampu serap norma-norma bunyi. Tidak sampai 82 saat satu teks ringkas menjelma di skrin telefon bimbit, aku capai dan terus baca.

"Weh kalau kite pegi coklat spa tu..coklat tu kite boleh makan ke??? " Tanya si pengirim teks ringkas.

Aku geleng kepala dan terus picit butang di telefon bimbit "Wan kau ingat nak makan je kan ???"

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law