Friday 15 April 2011

Stress

Sejak kebelakangan ini aku sibuk dengan segala macam perkara, ada beberapa 'task' yang perlu diselesaikan sebelum aku duduk diam dan berhenti lalu terapung diatas udara selama lebih kurang 13 jam. Aku memang tidak cukup masa, baik waktu kerja ataupun selepas waktu kerja, aku kurang masa beriadah, kepala agak tertekan tapi cuba jadi 'cool'. Walau macamana pun aku masih bergayut di laman² blog yang ada untuk pastikan aku tidak tertingal walaupun seinci. Malam tadi selepas mandi dan duduk didepan kotak tv sambil menonton berita, kisah² panas pilihanraya di Sarawak, satu perkara baru yang aku temui, which 'camera work' yang dihasilkan oleh jurukamera Tv3 sgt menarik, sebab die close-up dekat² dengan muka perdana menteri, timbalan menteri atau mana² calon pilihanraya. Gambar orang ramai tak nampak pun.

Dalam kotak tv nampak macam ramai yang datang untuk program kerajaan, tapi kalau tengok dari kotak monitor skrin komputer nampak macam tidak ada orang pun.

At least bila tengok tv hilang rasa stress dengan kerja.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law