Thursday 25 June 2009

Harapan dan impian.

Setiap kali aku beratur dibarisan yang panjang mahupun berseorangan diri ketika menghadap mesin ATM, aku sentiasa harapkan apabila kad dimasukkan kedalam ruang mesin lalu menekan no. pin dan kemudiannya menekan butang 'baki' dengan harapan akan ada penambahan jumlah angka didalamnya, manalah tau kalau² ada orang tersilap 'transfer' duit ke akaun aku ataupun ada orang yang benar² hendak tolong orang² yang susah. Selain dari itu jika aku menekan jumlah yang hendak dikeluarkan, aku sentiasa berharap yang setiap kali duit keluar dalam jumlah yang lebih, contohnya jika aku tekan rm100 yang keluar adalah rm1000.

Pernahkah anda semua mempunyai impian dan harapan yang sama dengan aku??

5 comments:

dila john said...

mestilah ada.
100x g atm,
100x lah sy buat hajat.

hoho ~~~

Anonymous said...

pernah pernah!

tapi lagi kecewa bila ada baki,
nak keluarkan, wang kertas dah habis sedangkan beratur menuggu giliran bagaikan menunggu untuk membeli tiket wayang,

cess.

lagi lagi kalau poket memang betul betul tengah kering, tinggal kad sekeping itu tempat bergantung.

HAHA

Matluthfi90 said...

sebijik

- kita ada chemistry

Unknown said...

sama.
tapi aku salu pastikan org takde belakang aku sebab tanak org nampak aku nak keluarkan rm 10 dan rm 3 buat baki.

Suffian Salim said...

Whoa..rupe²nye aku tidak keseorangan...

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law