Tuesday 23 June 2009

Kotak tv

Sudah lama aku tidak menonton kotak tv, kerana terlalu banyak kisah² lucu paradoks berlansung dengan penuh drama. Tetapi dua tiga malam yang lalu aku melawatinya semula, Yes!! aku terus muak, serabut, kelam kabut, huru-hara dengan setiap watak yang ada, dengan setiap skrip yang ditulis, dengan setiap arahan dari pengarah. Bila nak jadi bijak pun aku tak tahu, kenapa nak sibuk² bersatu dan duduk dibawah satu rumpun demi satu perpaduan. Bullshit!! mane boleh api bercampur dengan air. Kalau aku perdana menteri hari ini aku akan pastikan semua orang hidup senang lenang, mewah, tiada masalah supaya mereka semua akan terus 'vote' aku sampai bila². Bagi saja apa yang rakyat minta, hentikan projek sorok duit negara. So tidak perlu nak bergabung dengan parti lain. Tidak perlu nak pening² kepala. Aku akan terus perintah negara. Tapi bila fikir balik,

Patutlah aku tak boleh jadi perdana menteri, sebab aku baik sangat.

4 comments:

dila john said...

eh same! aku baik jugak...

Anonymous said...

aku pun baik gak..tapi kalau kau jd PM next week ABRB mesti turun ktsini punye..

Suffian Salim said...

ape plak ABRB..panggil COLDPALY lah..

Suffian Salim said...

Yes Dilla awak sgt baik..

ooppss aku silap..bukan COLPALY tapi COLDPLAY..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law