Friday 12 June 2009

Perosalan tentang indahnya molekul.

Ada beberapa orang rakan bertanya kepada aku tentang episod² serta anekdot² seterusnya tentang cerita MOLEKUL INDAH, ada juga yang sudah lupa dengan jalan ceritanya, untuk pengetahuan semua aku bukan sudah lupa untuk meneruskan cerita ini, cuma rasa seperti hendak siapkan terus dan baru keluarkan didalam blog ini, jadi semua orang dapat baca dari mula sampai lah habis dalam satu masa sekaligus tanpa perlu tunggu. Aku perlukan sedikit masa lagi untuk siapkan semuanya. Tetapi Sila beri aku lagi 3 tahun untuk selesaikan plot² ceritanya. Harap maaf.

Ala.. 3 tahun bukannya lama sangat pun, pejam celik, pejam celik, dah 3 tahun. Kejap je kan..??

6 comments:

dila john said...

memang kejab sangat...
hoho ~ ~ ~

Anonymous said...

macam haram lah weh..aku dok tunggu lame dah ni..

AMOI KUSUT said...

fuhy00....
gilew lame..

Anonymous said...

ok la...gud luck. lg 3 taun, saya datang balik...

~nila~

Anonymous said...

Jumpe kau siaplah Pian,ciss!!

-Lulu-

Suffian Salim said...

Rileks geng..3 tahun tak lame..tolong lah tunggu..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law