Monday 29 June 2009

Gemuk

Ramai orang mengalami dilema tentang masalah kegemukkan, aku pun pernah mengalaminya dan masih dihantui dengan masalah yang sama. Walaupun telah berjaya hilangkan sebanyak 36kg dalam masa setahun. Dekat luar sana ada berjuta² jenis ubat untuk kurus, sejauh mana ianya berkesan, kita pun tak pasti. aku percaya ramai orang yang berbadan besar menyimpan impian untuk kurus, kelihatan menarik dan sebagainya, baik perempuan mahupun lelaki. Disebabkan aku pernah lalui saat² pahit dan getir juga masih laluinya sekarang. Aku rasa seperti hendak berkongsi idea dan cerita tentang bagaimana untuk buang lemak tepu dengan cara yang paling sihat. Maaf ini bukan blog untuk jual produk kecantikan mahupun ubat kurus, tapi sebab kawan² dah banyak kali tanya, so aku akan kongsi dengan semua yang perlukan.

Nantikan entri akan datang.

5 comments:

Kaseh said...

salam
dahjenguk blog..
nak sangat tahu pasal tips nak lose weight ni :)
nati kaseh inform member2..

suezen said...

ahaks....dulu pernh gak turun berat ngan cepat...tanpa ubat...tp..work out dengan kuat..exercise..aerobic..n x mkn nasi..but now...uhuhhhh

nita said...

salam ziarah..

wahhh.. besh ni.. saya pon tgh berhempas perut nak kuruskan badan nehh.. huhu!

penah gak berjaya turunkan berat badan.. dari 115kg turun ke 90kg.. ni mmg avoid nasikk 100%

ni tgh nak capai target 75kg.. huhu! seksa woo..

saya follow blog ni taw..

Suffian Salim said...

suezensuzanna - cuba lagi...

Aimie said...

share..share..jangan tak share

~team TBL

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law