Monday 15 June 2009

Warkah untuk Matt Lucas dan David Williams

Didalam bilik ketika duduk dalam gelap, terdampar diatas simen sambil mata dan telinga memberi fokus kepada "Little Britain" benar²buat aku tenang dikala hati dan perasaan serta jiwa sedang berkecamuk juga remuk. Masalah..masalah..masalah terus berlegar² disekeliling aku. Terlalu sukar untuk menghalau mereka dari pandangan, sebaliknya semakin datang dekat pada aku. Telah berkali² aku cuba membersihkan segala kekotoran, tapi biasalah, mana boleh kekotoran membersihkan kekotoran yang lain. Nasib baik pada masa ini aku seperti sedang ada anti virus untuk segala kekusutan walaupun aku tak pasti berapa lama ianya akan bertahan, tapi terima kasih banyak² kepada Matt Lucas dan David Walliams, aku amat kagum dengan kamu berdua. Terima kasih kerana berjaya tolong aku lupakan segala sakit dan perit dengan gelak ketawa yang paling maksimum pernah aku hasilkan seorang diri. Terima kasih sekali lagi.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law