Thursday 16 July 2009

From heaven to hell

Ketika suasana hiruk-pikuk serta desak mendesak sedang menutup seluruh ruang pejabat, dengan cebisan-cebisan kertas kerja juga jeritan-jeritan sumbang disekeliling aku. Didalam keadaan penat dan lelah sedang menyelaput kesegenap degupan jantung dan saraf. Aku rasa sedang melangkah laju dari syurga ke neraka. Memang beginilah keadaan yang paling aku benci dan rasa ingin mencaci benar² meluap-luap. Tiba² aku terima satu pesanan ringkas yang berjaya buat aku tarik nafas sedalam²nya lalu terus senyum. Ianya berbunyi begini apabila dibaca.

"Ko try bkak website WENDY'S, aku tngk newspaper iklan BLACK PEPPER STACKER BURGER only rm4.99"

Tulisan BLACK PEPPER STACKER BURGER memang dalam huruf besar, tiada olahan ketika aku taip entri ini.
© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law