Thursday 29 April 2010

Antara plot dan cerita tentang dia #2

Sweedish meat ball, coffee and Daim cake juga Thom Yorke..

Sebagaimana yang dilalui oleh ramai pasangan aku dan 'super gf' aku juga menjalani satu plot yang sama dimana sebelum kami meneruskan langkah yang seterusnya, aku dan dia hanyak aktif berbicara didalam 'chat box', segala macam perkara kami bincangkan dan aku perasan terdapat beberapa persamaan diantara aku dan dia, cuma pada waktu itu memang aku belum terfikir lansung untuk jadikan dia sebagai seorang kekasih melainkan hanya sebagai seorang rakan biasa, setelah beberapa ketika aku berjaya menukar nombor telefon dengan dia dan jika tidak silap selepas 6 jam baru aku hantar teks ringkas kepadanya, itupun sekadar memberi tahu yang aku sudah dapat nombornya dan jika aku tidak silap ketika itu adalah bulan puasa, dan bila tiba hari raya kami agak aktif berbalas teks ringkas kerana dua² terperangkap dikampung dan lansung tak dapat berbuat apa² melainkan beraya bersama sanak saudara dan keluarga which aku rasa sangat sesak. Cukup masuk 2 hari aku berjaya lepaskan diri dalam kesesakkan dan pulang kerumah aku sendirian, mak aku masih lagi gembira dikampung bersama² yang lain², dan sehari lepas itu 'super gf' aku juga berjaya pulang ke rumah dan kami set untuk jumpa pada keesokkan harinya. Aku seperti biasa memang lambat untuk bersiap dan berjaya buat dia tunggu aku di 'Old town' Damansara, setibanya aku disana kami duduk bersembang untuk beberapa minit dan kami terus bergerak ke Ikea dimana kami berdua sebenarnya adalah peminat tegar Ikea terutama sekali aku yang sangat bercinta dengan 'black gold coffee' nya, Kami duduk dan makan 'sweedish meatball' serta menghabiskan 'daim cake' juga kopi untuk aku dan teh untuknya, selain dari itu aku dan dia menghabiskan masa berjam-jam bersembang terutama sekali tentang muzik selain dari cara hidup masing². Pada ketika itu juga aku lansung tidak terfikir untuk angkat dia jadi gf aku, secara serius aku hanya ingin kumpul kawan.

Pada hari yang sama juga dia ada beri aku dua keping cd iaitu In Rainbow dari RADIOHEAD dan The Eraser dari album solo THOM YORKE yang aku telah minta bantuan untuk dia buatkan 'copy' untuk aku beberapa minggu yang lalu sebelum kami berjumpa untuk kali pertama dan sungguh tak sangka yang dia ingat untuk burn the cd for me.

"Thank you Aim.."

Bersambung. . .

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law