Thursday 29 April 2010

Kertas kerja, printer juga Irish stew.

Jika dulu aku sanggup mati demi kerja yang aku buat, jika dulu aku sanggup tidak peduli atau ambil kisah tentang orang jika aku sibuk bekerja, jika dulu aku tidak kisah pun jika jiwa dan hati aku ditekan dengan pelbagai tekanan ditempat kerja. Tapi hari ini aku lansung tidak bernafsu, lansung hilang pertimbangan untuk uruskan segala kekusutan yang sedang aku lalui ditempat kerja. Ada orang cakap bila kita sudah sampai ke tahap bosan, stress dan terus tertekan dengan kerja yang kita buat, maknanya kita perlu ubah angin dengan cara dapatkan skop kerja baru juga orang² yang baru disekeliling kita. Lalu aku cuba fikir dan cari jalan untuk ubah haluan dan aku rasa jadi seorang tukang masak macam seronok saja.

Ada sesiapa yang ingin offer aku kerja itu..?? kalau boleh di Ireland atau Scotland, sebab sana kurang panas..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law