Thursday 29 April 2010

Last flower to the hospital.

Sejak dari semalam aku berulang ke SJMC, yes.. Subang jaya medical center atas sebab kesakitan yang aku alami sejak dari minggu lalu (itu cerita lain). Aku memang tidak suka untuk ke klinik apatah lagi ke hospital, dan mujurlah aku kurang kena penyakit yang serius selain dari demam, batuk dan selsema, juga masalah angin didalam perut, itupun aku akan cari jalan sendiri untuk ubati penyakit aku. Tapi kali ini aku memang tak mampu untuk tahan kesakitan dan berjaya untuk dapatkan rawatan lanjut dari doktor pakar. Peristiwa 20 tahun yang lalu benar² menghantui aku apabila aku berada dihospital cuma sekarang hospital sudah sama macam sebuah hotel tapi aku masih tak mampu untuk tipu diri aku. Tahap kebencian aku untuk berada di tempat² yang penuh dengan jururawat, doktor serta pesakit² benar² buat kan aku lemas dan gelisah. Selepas dinoda dua kali berturut², doktor sahkan aku untuk menjalani satu pembedahan kecil pada selasa depan dan impian aku hanya satu.

"Lepas ni aku takkan jejakkan kaki lagi dimana² hospital..aku tak suka tengok rang sakit dan aku tak suka jadi orang sakit.."

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law