Thursday 19 June 2008

Dont slow me down #1.2

Huh..!!

Beberapa hari aku terpaksa melupakan dunia penuh cahaya, penuh warna-warni juga penuh dengan alunan seni, aku sedang berarak menuju ke medan pertempuran bersama² dengan manusia yang lain tidak kira musuh mahupun kawan. Matlamat utama adalah hendak menamatkan segala kekejaman mahupun kejahatan dan itulah yang sedang aku usahakan. Kepada sesiapa yang melawat blog ini, harap maaf kerana aku amat pincang dan tegang dengan segala kebencian yang sedang berlegar² di sekeliling aku. Mungkin tiada entri baru untuk tempoh seratus jam lagi atau lebih, namun apa yang paling pasti dikepala aku sarat dengan segala teori,ceritera,lawak jenaka dan segala macam dakyah serta dakwah yang akan aku luahkan mahupun lontarkan nanti.

GAMBATE..!!!

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law