Thursday 5 June 2008

RM 150 setahun #2

"Macam Sial..!!! minyak naik dekat 80sen,how la.." Johan.

"Macam mane nak kahwin ni..?? bodoh betul lah" Azizi.

"Abislah duit shopping kene save utk minyak" Sheila.

"I ada 5 biji kereta, matilah macam ni" R.Shankar.

"What the F$$k..?? we will die soon" Asha.

"Lepas ni Kuih 3 biji maybe rm1.50 ke rm2.00, bosan siot.." Wan.

"Ini macam wa tak boleh mau juai lah.." Kevin.

"Aku malas lah nak keluar duit takde" Rizal.

"Dekat malaysia semue bende naik satu bende tak naik, GAJI..!!" Nazry.

"Aku nak plan rompak bank lah..malas nak keje" Razak.

"Diharap lepas ini tidak ada yang hendak buat demonstrasi atau sebagainya" PakLah.

"Aku rasa nak bawak anak bini aku masuk duduk dalam hutan lah.." Zainuri.

"i'm so sorry honey, kite kene break i nak cari lelaki yang banyak duit supaya senang hidup i nanti..i'm so sorry, i doakan u akan dapat girl yang lebih baik dari i" Mellisa.

"Inilah masa yang paling sesuai untuk menggulingkan semue orang" Anwar.

"Ape kite nak makan hari ni.." Pakcik Latiff.

"Mama nak ice cream" Adik Sheera.

"Walauapa pun yang terjadi i tetap sayangkan u" Ayu.

Ini adalah dialog² yang aku dengar sejak dari malam tadi hinggalah kesaat ini, betapa banyaknya kesan yang telah dan bakal terpahat tidak lama lagi dan ianya akan terus berterusan, aku pula hanya mampu termenung jauh sambil senyum memikirkan nasib si jahanam² yang masih lagi kebal berdiri sambil berpeluk tubuh.
Kepada semua aku ucapkan selamat datang kedunia Karl Drais. Kepada pemimpin² jumpa aku dipadang lapang dan bersiap sedia untuk tunduk melutut minta maaf dan aku akan heret semua sampai hancur.

1 comments:

liza said...

huh....500 tuk isi minyak keta sebulan...perghhhh...

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law