Monday 2 June 2008

The next Episode

Sambil cuba untun menenangkan keadaan didalam minda, hati aku tertanya kenapa pagi ini aku rasa tidak seperti berada didalam diri aku, aku betul² hilang kawalan. aku benci untuk melangkah apatah lagi berlari. Aku rasa seperti ada banyak perkara yang harus diselesaikan dan bukannya disini, aku paksa diri aku menghirup dan menghembus udara kotor hingga sampai ke tempat kerja, keadaan menjadi lebih tertekan bila aku menembusi masuk ke ruang legar tempat kerja aku yang sering tak ubah seperti berada dalam pusat bumi, dengan suasan yang agak panas, tegang serta penuh dengan tanda tanya, aku bosan keadaan begini namun aku tak mampu untuk mengubahnya, dan yang paling pasti aku tidak perlu berada disini, aku perlu berada di Coachella Festival.
Maaf fikiran aku terganggu.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law