Tuesday 2 March 2010

Every me and every you.

Selepas duduk menghadap makanan sambil memegan straw aku terus membelek sehelai kertas putih bersaiz A4 dan ada tulisan dalam bentuk cetakan. Aku dekatkan kertas tersebut ke mata lalu memberi fokus dengan membaca setiap butir yang tertera didalamnya. Aku lansung tidak hiraukan manusia² yang lalu lalang mahupun makanan yang masih lagi panas diatas meja. Beberapa saat selepas itu tulisan yang aku nampak adalah PLACEBO live in KL, kemudiannya ada tertulis 'date' 16th March 2010. Aku terus membaca dengan laju baris² seterusnya dan ianya tertulis

"You must provide this confirmation email for your ticket collection"

dan aku terus baca lagi

"Please pick up at the ticket counter at the venue on show date, at least 2 hours prior to show time".

Aku toleh ke kiri dalam keadaan terkejut dan binggung dan yang aku nampak hanyalah satu ukiran senyum serta lirikan mata yang menawan dan aku serap terus kata² yang keluar dari mulutnya. Yes..!! super girlfriend aku belikan tiket untuk kami berdua pergi menonton acara panggung PLACEBO pada 16 haribulan March ni.

Terima kasih to my super girlfriend, and the special words for you is

"I do LOVE you..Every me and every you"

1 comments:

dila john said...

wahh.. sweet~~~

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law