Monday 29 March 2010

We love us.

Seperti yang semua sedia maklum, aku sangat sanggup mati untuk muzik, tidak kira apa jenis muzik aku akan cuba kupas satu persatu², begitu juga dengan super gf aku, kami mula² kenal diantara satu sama lain pun diatas subjek yang sama iaitu muzik, mula² bersua muka juga bersinar² mata bercerita tentang muzik dan aku dapat 2 kepind cd dari super gf aku sewaktu kali pertama kami berjumpa. Muzik adalah nadi kepada perhubungan aku dan dia selain dari 'buku' mahupun 'movie' yang hanya bertindak sebagai darah dan daging saja kepada kami. Jadi sempena dengan 'our big day' kami akan keluarkan sebuah cd kompilasi khas dan istimewa kepada rakan² kami dimana setiap lagu²nya akan dipilih oleh aku dan super gf aku. Maka jika ingin jadi sebahagian dari apa yang selalu bermain didalam kepala aku dan dia tentang muzik, pastikan cd kompilasi tersebut menjadi milik anda.


Sekadar gambar hiasan

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law