Wednesday 8 September 2010

Roda kehidupan sedang berputar.

Perkara paling menarik yang sedang bermain dikepala aku buat masa ini adalah, walaupun sudah berkahwin aku masih lagi boleh keluar lepak², petik gitar juga 'jamming' bersama ahli² band aku yang lain, travel merata sebab memenuhi undangan gig yang melibatkan band aku, buat projek band dan juga tulis lagu baru, aku rasa aku masih bebas terbang, 'super wife' aku memang cool dan pada masa yang sama aku dan 'super wife' juga sibuk berusaha keras untuk memenuhkan segala macam barang keperluan untuk rumah baru kami, kami sibuk curahkan idea untuk konsep rumah kami, aku juga sudah pandai untuk jaga pokok bunga, kemas sana dan kemas sini, cat disana juga cat disini. Dalam erti kata lain aku rasa seperti roda kehidupan sedang mula bergerak dari bawah keatas. aku sudah mampu untuk ukir senyuman, aku sudah mampu cakap yang hidup aku sempurna.

Tapi itu cerita semalam. Hari ini, setelah lama duduk diam ditempat kerja aku dan rakan telah dihujani dengan beban kerja, beban yang akan terus bersama sampai bulan oktober.

Damn..!!

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law