Monday 7 September 2009

Eldery woman behind the counter in a small town.

Beberapa hari yang lalu, ketika aku baru saja melemparkan badan aku keatas tilam usang, sambil seluruh badan diregangkan, mata terbeliak keatas manakala tangan didahi. Dalam keadaan yang sangat sunyi dan suram, tiba² dapat satu teks ringkas berbunyi

"Hey u i nak tanye skit bleh x?" tanya dia.

Aku reply dalam keadaan tenang "U nak tanye ape??

"u xde adik kan?? boleh x i nk jd ur lil sis..? Balas dia lagi.

Sambil senyum sinis aku balas "Huhu..jgnlah, x pyh lah..i seorang Vampire, nanti i angkat n hisap darah u mcm mane??"

"La...apelah u ni..btul² la.." Tanya dia lagi.

Aku balas kembali "Yes, i'm so serious, pergilah cari abg lain, i x pndai jage adik.."

"Lol..." die balas.

Aku cuba pejam mata sambil berkata² didalam hati.

"Zaman sekarang pun ada adik angkat dan abang angkat ke??"

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law