Tuesday 29 September 2009

Hari-hari terakhir.


Sila klik pada gambar untuk gambaran yang lagi jelas

Dari gambar diatas pasti ramai yang tahu apa disebalik gambar tersebut. Bagi yang sudah sedia maklum atau pun belum, aku adalah diantara penggerak bebas untuk segala jenis muzik bebas yang aku suka tetapi orang² lain tidak suka, dalam erti kata lain aku adalah diantara orang dari golongan minoriti yang hidup dan akan berusaha untuk terus hidup dikalangan kelompok majoriti. Sama ada mereka mahu terima ataupun tidak aku tetap dengan cara aku. Bila cerita pasal gig, aku telah lama pergi gig, lebih dari 10 tahun yang lalu pun aku sudah pergi gig, berbagai² jenis warna yang telah aku lihat. Begitu juga dengan membuat gig, sudah lama aku berkecimpung didalam seni seperti ini, pelbagai warna juga aku telah terima, baik putih mahupun hitam ataupun biru. Susah senang, pahit manis, gelak ketawa, tangisan duka, aku sendiri yang rasa. Seperti yang terpampang, ini adalah gig paling baru yang akan aku usahakan dan 'kemungkinan besar' ini adalah gig yang terakhir yang akan aku usahakan. Jawapannya senang sahaja, aku sudah penat untuk melihat segala warna yang terpancar. Mungkin juga aku perlukan satu rehat yang panjang, ataupun mungkin aku akan mula buat 'rave party' pula. Lebih komersil kan..

Ada sesiapa tahu bagaimana hendak contact TWILIGHT ACTION GIRL..??

2 comments:

Gen Mayhem said...

wah..menarik ni boss.
TAG ko cuba try carik kat facebook.

ko nak brenti buat gig dah?
apa kata ko join one drop perfume plak pasni?

Suffian Salim said...

ahaha...TAG layan gile..aku pun rase nak buat onedrop perfume tu la..kau ade lubang tak Ateng...

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law