Friday 25 September 2009

Teks ringkas di hari raya.

Seperti biasa, dari malam raya bawa ke pagi raya, petang raya dan beberapa hari seterusnya telefon bimbit aku memang akan sentiasa meriah dengan teks² ringkas ucapan hari raya dari rakan² tidak kiralah sama ada mereka just foward saja mesej dari rakan² mereka yang lain, tidak kiralah sama ada mereka ikhlas atau sebaliknya, yang penting sekurang²nya ada juga yang masih ingat kepada aku, ada juga yang masih rasa aku wujud atau masih berada didalam lingkaran persahabatan mereka. Aku terharu, aku gembira, cuma kenapa tak ada siapa² yang nak hantar teks ringkas ucapan hari raya yang berbunyi seperti

"Selamat hari raya Aidilfitri geng, aku dah bank-in rm300 kedalam akaun kau, its a gift..semoga bergembira dihari raya ni ye..chow"

Cuba bayangkan kalau ada 10 orang yang buat perkara yang sama..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law