Friday 25 September 2009

Kenapa aku bukan Cecelia Ahern.

Dulu semalam, ketika sedang duduk minum² sambil menghirup udara segar ciptaan American eagle seorang rakan aku yang setiap harinya memakai baju² band metal dengan design yang sangat ganas, kasar, brutal, kejam juga berdarah² dan selalunya kami akan bersembang tentang topik² yang berkaitan dengan band² metal, evolusi muzik metal, siapa dia ni, siapa dia tu, band ni tour dekat sini, band ni dah nak RIP dan sebangainya. Tetapi malam ni dia hanya mengenakan kemeja kotak² berwarna coklat lalu berkata

"Weh aku dah tengok P.S I LOVE YOU malam tadi, sedih gila..aku menangis sial..tengok cite tu.."

Aku ukir senyuman lalu terfikir yang semua orang ada perasaan kan??

Nah..aku hanya fikir County Wicklow je.

1 comments:

lumut said...

aku nangis gak tgk ps i love u tuh..lg2 part bini die call fon laki die semata2 nak dgr voice msg from husband die..syahdu.

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law