Thursday 10 September 2009

Vibracobra

Dalam keadaan sangat senyap dan sunyi, ditambah pula dengan kesejukkan udara sejuk dari peti aircond yang baru diselengara beberapa jam yang lalu memang berjaya buat aku tersengguk² sambil menghadap pc pada tengahari yang menguning. Lagu yang didengar melalui earphone pun sudah bertukar dari lagu THE GATHERING bertukar seperti lagu THE POLVO. Aku memang tak suka keadaan begini. Sedang cuba bertahan, satu mesej teks ringkas masuk, lalu aku baca.

"Kena Chicken mc'deluxe pun best ni.."

Aku balas "takpelah, aku x support mc'd, dorang company multinasional"

"ok..kalau mcm tu, kita kena Nasi kandar lah..acm??

Aku bangun terus pergi ke toilet pandang cermin lalu basuh muka.

2 comments:

farah said...

saya lebih suka chicken mc'deluxe dari nasi kandar.

:D

Suffian Salim said...

oh that was great..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law