Tuesday 3 November 2009

Berjanji demi janji.

Sabtu ini adalah penentu kepada segala permulaan, ianya ibarat final presentation dari aku untuk semua. Yes aku memang sudah penat dengan segala macam warna dan kadang² aku rasa warna hitam dan putih lebih bermakna kerana tiada sengketa. Hidup dengan terus tenang. Aku sudah mula gatal, gatal untuk menjadi penulis jadian kembali, gatal untuk menari² dipapan kekunci. aku sedar dan aku tahu, terlalu banyak perkara aku tangguhkan demi untuk siapkan persiapan pada sabtu ini. Aku janji lepas ini anda semua pasti dapat berdiri sama² dengan aku. Sementara menunggu kehadiran aku sila hayati lagu dibawah, ianya khas dan istimewa untuk anda semua.

3 comments:

lumut said...

aku suke penulisan kau.
serius aku suke..
dats all.

Anonymous said...

I mmg dah lame jatuh cinta dgn ur penulisan, keep it up & hope can keep in touch.

-Miss Eliza Clarke-

Anonymous said...

The picture also nice & good

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law