Monday 16 November 2009

Isnin lagi.

Dari malam tadi ketika membuat rumusan bersama² dengan rakan² yang lain aku dah dengar diantara mereka mengeluh "Adoi...esok nak keje..boring gile..", "Isnin mesti memang tak best lah" dan beberapa lagi keluhan yang aku dengar. Tapi nak buat macam mana, untuk terus hidup kita perlu bekerja, untuk bekerja kita terpaksa hadapi hari isnin setiap minggu. Macam aku pernah cakap kita memang tak mampu menentang arus. Jadi bila bangun pagi, cuba senyum, senyum selebar²nya dan aku rasa mungkin hati dan fikiran akan berubah. Tidak percaya, cuba lihat aku. Hari isnin ke, hari rabu ke, ahad ke aku tenang saja bangun dan pergi kerja.

Walaupun sebenarnya aku dah muak tengok keadaan sekeliling kat dalam pejabat aku.

2 comments:

ezzati said...

bole x keje...cr sugar mummy...lalaaaa

Suffian Salim said...

ahahaha...mane nak cari..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law