Wednesday 25 November 2009

Its hard to face the future when you cant escape your past.

Bait-bait diatas aku petik dari buku "Crazy as Chocolate" hasil penulisan Elisabeth Hyde yang baru saja aku belek malam tadi, baca?? belum ada masa lagi. Setelah lama berfikir sebelum tidur ternyata apa yang aku lalui tahun ini kebanyakkannya sia-sia dan buang masa, cuma ada beberapa cahaya baru didalam hidup aku yang mampu memberi sedikit penawar. Jadi, cuma tinggal beberapa ratu jam sahaja lagi untuk kita tempuh tahun baru dan aku rasa seperti sempat untuk buat sesuatu dalam hidup aku untuk tahun ini, yang dah lama berlalu biarkan berlalu kerana menangis air mata darah pun tidak ada guna. Aku perlu ubah semua, yang mana sampah tidak perlu simpan, terus buang jauh², yang mana boleh recycle aku cuba buat sesuatu, yang mana hilang pergi beli baru, yang mana sudah tiada cuba dapatkan yang baru.

"I've to do something with my life.."

Nampak macam azam tahun baru tapi semua silap kerana aku rasa sedang cuba jadi lebih advanced dari orang lain.. siapa rasa sama seperti aku, mari jadi macam aku.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law