Tuesday 3 November 2009

Kenapa kita mudah faham erti cinta.

"Perempuan memang tak guna..!!" Jelasnya.

"Perempuan memang kaki kencing..!!" Jelasnya lagi.

"Perempuan memang teruk..!!" Terlalu jelas dari nya.

Aku tanya "Kenapa kau ni, relaks lah.."

"Perempuan memang suka bagi harapan, lepas aku dah suka dekat dia and nak cakap yang aku dah suka dekat dia, tiba² hilang, diam..tup..tup aku nampak dengan lelaki lain..Cibai aaar..!!," Cantasnya lagi sambil mendengus.

Aku pula hanya senyum sambil berkata "Oklah tu kau nampak dia keluar dengan lelaki lain, kalau nampak dengan perempuan lain macam mana??

"Aaaahhh lantak lah..aku malah nak tiaw.." Cantas lagi.

sambil membuang puntung rokok dari bibir "Fine...kau pergilah cari lelaki pulak, They now better than woman.."

"Ahahaha..kau sial la..."

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law