Thursday 6 January 2011

Hectic with miracle.

Sejak akhir² ini, aku agak sibuk dengan projek 'part-time' yang dikendalikan oleh 'super wife' aku, kami mengusahakan beberapa kerja untuk projek² perkahwinan terutama sekali didalam hal penyedian bunga² segar, segala macam dekorasi hasil² seni berjaya dibuat untuk memeriahkan setiap majlis perkahwinan, Yes untuk terus 'survive' didalam dunia yang kejam ini kita perlukan 'kapital' demi untuk pastikan kehidupan kita penuh dengan warna-warni, demi untuk pastikan kehidupan kita jauh dari pelbagai perkara yang memeritkan dan menyakitkan, kita perlu berusaha untuk keluar dari segala kesusahan, jadi pada masa yang sama juga aku dan 'super wife' akan berjumpa dengan pelbagai jenis 'client' untuk membincangkan apa keperluan yang perlu demi untuk pastikan 'client' kami berpuashati dengan hasil kerja seni kami, dan satu perkara paling ajaib yang sering aku lihat dan perkatakan didalam hati aku adalah.

dalam berjuta manusia dari seluruh pelusuk dunia, yang pada mulanya tiada petanda, tanpa tanda tanya dan akhirnya mereka bersatu menjadi satu, "miracle kan??"

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law